Had Michael doon yesterday helping me swap oot the chain and sprockets for the belt and pulleys. Everythings looking gid for alignment and stuff but need tae dae a few things.
1) Reduce the mainshaft spacer by 4mm
2) Rebate the pulley and disc to fit the sporty wheel Tam gave me
3) Get the sporty wheel bolt holes tapped oot tae take ma bigger bolts fae the solid
4) Fit a set o new chrome or stainless spokes
5) Polish the shiney bits on the bike tae within a inch of their lives!!!!
Takin the stuff up the day tae the boy who's done aw my fabrication, so should have aw back in a boot a week
I'll get ye posted
Re: Garage christened!!
.... before you start on the polishing....